Sunnuntaina käytiin taasen minimisäässä kierroksessa, taisi olla suurinpirtein broken 900ft, ellen väärin muista. Ulkopuolisesta tarkastuksesta ei jäänyt mitään erikoisempaa kerrottavaa jälkipolville, joten eiköhän mennä itse lentoon: lentoonlähtö tapahtui taas kerran kiitotieltä 18, vasempaan kierrokseen. Lentoonlähdön suoritin lyhyen kiitotien tekniikalla. Ensiksi tehtiin normaali läpilasku 20* laipoilla, eipä siinä mitään kummempaa ollut, hyvin sujui. Seuraava lasku tehtiin sileänä ilman laippoja, nopeus pääsi kiihtymään melkoisen kovaksi loppuosalla mutta kyllä se siitä alas tuli. Kolmannelle laskulle jo varmaan hieman naurettiin tornissa, kun tein komean kolmipistelaskun 30* laipoilla. :D
Liikennettäkin piisasi, edessä paineli jatkuvasti OH-CKY ja takana tuli OH-PGA, joka on huomattavasti Cessnoja nopeampi. Tästä johtuen jouduttiinkin tekemään vasen ympyrä kentän päältä, jotta PGA pääsee ohittamaan. Aika mielenkiintoinen rundi oli! Tehtiin siinä vielä parit ylösvedot ja tultiin laskuun lyhyen baanan tekniikalla. Unohdin ottaa kosketuksen jälkeen laipat ylös, mutta hyvin se silti pysähtyi.
Tästä lennosta ei kummempaa kirjoitettavaa ole. Yksinlennon päivämäärä varmistui, 7. kesäkuuta olettaen, että välitarkkari menee läpi! 7.6 sattuu myös olemaan 16- vuotis syntymäpäiväni, joten aikaisemmin ei saisi edes mennä. ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti